Sztokholm 1975: terroryści w zachodniemieckiej ambasadzie
Sztokholm, 24 kwietnia 1975. Sześcioro członków Frontu Czerwonej Armii, niemieckiej skrajnie lewicowej organizacji terrorystycznej przeprowadzają atak na zachodnioniemiecką ambasadę. Domagają się zwolnienia swoich liderów: Ulrike Meinhof, Andreasa Baadera, Gudrun Esslin i jeszcze 23 terrorystów. Jeśli ich żądania nie zostaną spełnione w ciągu sześciu godzin, co godzinę będą zabijać jednego zakładnika.