Historia
Dawne kultury Nigerii zachwycają swoich bogactwem i wyrafinowaniem, lecz niewiele o nich wiemy. Archeologowie przeszukują stanowiska kultury Nok i miasto Ilé-Ifè, by zrozumieć te wielkie afrykańskie cywilizacje i ich upadek.