Tłumaczymy AI
Dokumentaliści Hans Block i Moritz Riesewieck rzucają światło na aspekty filozoficzne, techniczne i społeczne coraz większej obecności sztucznej inteligencji w codziennym życiu. Pokazują, jak AI zmienia nasze pojmowanie świadomości, odpowiedzialności i ludzkiej kondycji w świecie oraz na jakie fundamentalne pytania będziemy musieli odpowiedzieć w już niedługiej przyszłości.