Odkrycia
Pakistan ze swoimi zróżnicowanymi krajobrazami – mokradłami, pustyniami, wysokimi górami – jest miejscem tętniącym dzikim życiem. Przed tymi delikatnymi ekosystemami stoi to samo wyzwanie – zmiany klimatyczne.