Kiedy uwielbia się gotować, czasami może zabraknąć pomysłów. Od bergamotki po róże czy szparagi, młoda szefowa kuchni Lucie Fischer-Chapalain przygląda się bliżej każdej potrawie, od najbardziej powszechnej po najbardziej nieoczekiwaną, ujawniając jej zalety i pochodzenie, nie wspominając o prostych przepisach, które można odtworzyć w domu.