Zagrożenie skrajnie prawicowym terroryzmem rośnie na całym świecie. Rasiści i faszyści budują własną międzynarodówkę nienawiści w sieci, której członkowie przeprowadzają krwawe zamachy. Co możemy zrobić, by powstrzymać ekstremistów? Czy da się zatrzymać postępującą radykalizację?