Podróże po kuchni
Kulinarna podróż po świecie, podczas której przez jedzenie opowiadamy historie ludzi, migracji i spotkań kultur. Geograf Pierre Raffard pokazuje, jak kolonializm i handel wpływały na lokalne kuchnie. W każdym odcinku poznajemy wyjątkowe dania i tych, którzy je tworzą – od restauracji po uliczne stragany.