Britney Spears, idealne ucieleśnienie amerykańskiego snu i jego upadku, została królikiem doświadczalnym przemysłu rozrywkowego XXI wieku. Śledzimy perypetie Britney i jej walkę z niedającymi się pogodzić wymaganiami – ma być jednocześnie seksowna i niewinna, nie pokazywać za dużo, a jednocześnie dawać fotografować się paparazzim. Ujawniamy, jak Britney, przez lata pozbawiona głosu, odzyskała kontrolę nad sobą i jak jej los jest oskarżeniem w stronę współczesnego społeczeństwa.