Clashing Differences
Czy wszystkie feministki się ze sobą zgadzają? Jakie są różnice między feminizmami różnych fal? Które tematy budzą najwięcej emocji? By poszukać odpowiedzi, postanowiliśmy zorganizować weekendowe spotkanie feministek w różnym wieku i z różnych środowisk. Było elektryzująco!