Kultura
W 50. rocznicę śmierci Pabla Picassa zapytaliśmy kilku prestiżowych międzynarodowych artystów, co znaczy dla nich Picasso, co spontanicznie przychodzi im do głowy, gdy myślą dziś o artyście.