Kultura
Na YouTubie tysiące kobiet filmuje się podczas sprzątania, robi tutoriale makijażowe lub rozpakowuje zakupy przed milionami subskrybentów. Co te filmy mówią nam o współczesnych kobietach? I co ma z tym wspólnego algorytm YouTuba?