Pieśni chóralne
Liturgiczny śpiew chóralny jest źródłem współczesnej muzyki europejskiej. Motety, oratoria i inne utwory sakralne uzupełniały to bogactwo muzyczne na przestrzeni wieków, a ten repertuar wzbogacały pieśni ludowe, treści przekazywane z pokolenia na pokolenie. Dzisiaj całe to dziedzictwo ożywa w chórach, które możemy tu usłyszeć i doświadczyć.