Festiwal Oper Barokowych w Bayreuth
We wrześniu 2020 r. w Operze Margrabiów w Bayreuth zadebiutował Międzynarodowy Festiwal Oper Barokowych. Teatr Wilhelminy, który został otwarty w 1748 r., został wpisany na listę światowego dziedzictwa UNESCO w 2012 r., a od 2018 r. znów można podziwiać jego majestatyczne wnętrza po renowacji. Wystawienie barokowych oper w tak oryginalnym miejscu wybudza jeden z najpiękniejszych teatrów operowych na świecie z muzealnego snu i pozwala w zmysłowy sposób doświadczyć epokę.