24 godziny z życia kobiety
Zainspirowany prawdziwymi wydarzeniami, filmowy manifest przeciwko seksizmowi i różnym formom przemocy, której kobiety doświadczają na co dzień. Oparte na oryginalnym pomyśle Nathalie Masduraud i Valérie Urrea, te 24 filmy krótkometrażowe oparte na tekstach europejskich autorek odegrane przez 24 wyjątkowe aktorki.