Przedstawiamy serię dokumentów o ludziach, których życie zostało wywrócone do góry nogami po tym, jak opublikowali coś w mediach społecznościowych. Dowiecie się z nich, jak jeden post może wywołać ogólnoświatową debatę albo przekreślić czyjąś przyszłość. Pytania które stawiamy to m.in.: gdzie kończy się wolność słowa? Czym różni się aktywizm online od tradycyjnego? Jaką odpowiedzialność powinni brać na siebie giganci technologiczni?