Polacy wybrali nowego prezydenta
Powyborcza noc z niedzieli na poniedziałek była w Polsce długa. Sondaże exit poll dawały przewagę Rafałowi Trzaskowskiemu, liberalnemu prezydentowi Warszawy, jednak w ostatecznym rozrachunku wybory wygrał Karol Nawrocki, ultrakonserwatywny kandydat wspierany przez PiS. To ciężki cios dla proeuropejskiego rządu Donalda Tuska.