Anna Netrebko i Jonas KaufmannHołd dla Pucciniego w Mediolanie
Światowe gwiazdy sceny opery - Anna Netrebko i Jonas Kaufmann - wykonują kompozycje jednego z największych kompozytorów wszech czasów: Giacoma Pucciniego. Na wieczór w mediolańskiej La Scali wybrali najpiękniejsze arie z oper: "Turandot", "Madame Butterfly", "Cyganeria" i "Manon Lescaut".