Juste Debout GoldFinał - część pierwsza
Powstały ponad 20 lat temu Juste Debout to największy i najważniejszy na świecie konkurs tańca hip-hop. Po finale w Paryżu w 2019 r., Juste Debout powraca - tym razem do Hamburga. Zobacz transmisję z preeliminacji finałowych na żywo na ARTE Concert!