Ezra Collective
Ezra Collective to definicja brytyjskiego jazzu - napędzany radością z drugiego albumu "Where I'm Meant To Be" kwintet był gościem Ground Control. Dzięki różnorodnym wpływom, takim jak hip-hop, afrobeat i grime, pięciu londyńczyków sprawia, że ich muzyka jest bezgranicznie wolna i kreatywna. Ich występy na żywo to muzyczna eksplozja, jesteście gotowi?