Białoruś: królestwo mokradeł
Jeziora, mokradła, gęste lasy – Berezyński Rezerwat Biosfery w Białorusi to unikalna w Europie, prawdziwie dziewicza kraina naturalnych bagien. Dla niewtajemniczonych mogą być niebezpieczne, ale my mieliśmy znakomitego przewodnika.