"Stara kobieta i jezioro" - Film Vivien PieperKarnawał w SchignanoGEO Reportage
Karnawał w Schignano jest jednym z najsłynniejszych tradycyjnych świąt w północnych Włoszech. Każdego roku mieszkańcy tej górskiej wioski z widokiem na jezioro Como urządzają karnawał, który kończy zimę. Podczas uroczystości paradują i tańczą we własnoręcznie wykonanych kostiumach. Przebierają się za „belli” - bogatych i pięknych oraz „brutti” - biednych i brzydkich.