"sur Incises" Pierre'a BoulezaZa batutą Daniel Barenboim
Z okazji 100. urodzin Pierre'a Bouleza, ARTE prezentuje jedno z najważniejszych dzieł francuskiego kompozytora i dyrygenta (ale i muzyki współczesnej w ogóle!) - "sur Incises", kompozycję na trzy fortepiany, trzy harfy i trzy perkusje. Daniel Barenboim dyrygował tym utworem w 2017 r. podczas otwarcia sali koncertowej imienia Pierre'a Bouleza w centrum Berlina - w dawnym magazynie scenografii Berlińskiej Opery Państwowej przy Unter den Linden i jest centrum Barenboim-Said-Akademie.