Ciało niebieskie
Marta ma 13 lat i wraca z rodziną z Szwajcarii do swojego rodzinnego miasta Reggio Calabria. Podczas gdy rodzina celebruje powrót, dziewczynka czuje się wyobcowana: brak kontaktu z rówieśnikami, konflikty w domu i przytłaczająca obecność Kościoła potęgują jej poczucie samotności. Dodatkowo zmaga się z dojrzewaniem. To wrażliwa opowieść o poszukiwaniu własnej tożsamości w nowym świecie.