Quelqu'un d'extraordinaire
Laetitia i Sophie spędzają wakacje w Quimper (Francja). Pomiędzy naleśnikami, spacerami po plaży i wieczorami w La Chaumière pojawia się postać "zamaskowanego marynarza", miłość Laetitii z dzieciństwa... Film krótkometrażowy Sophie Letourneur (2011).