Alfred Brendel i Claudio Abbado
W hołdzie austriackiemu pianiście Alfredowi Brendelowi, który zmarł 17 czerwca 2025 r. w wieku 94 lat, ARTE przypomina koncert otwierający Festiwal w Lucernie w 2005 r. Na scenie towarzyszył mu Claudio Abbado dyrygujący Lucerne Festival Orchestra. W drugiej części Brendel wykonał III Koncert fortepianowy c-moll op. 37 Ludwiga van Beethovena.