Prietenia franco-germană a fost considerată multă vreme motorul Europei. Așa cum era de așteptat, noul cancelar Merz a ales Parisul ca destinație pentru prima sa călătorie în străinătate. Acest documentar îi urmărește pe Friedrich Merz și Emmanuel Macron timp de câteva luni, de la întâlniri de criză la Kiev până la adunări la Chișinău, și ne oferă o perspectivă surprinzătoare asupra culiselor puterii. Mai poate fi salvată Europa?