Info și societate
Subsolul teritoriului autonom danez este bogat în metale rare. Dar groenlandezii vor să-și determine singuri viitorul. Cu toate acestea, președintele american nu contenește cu amenințările. Aici găsiți o selecție de reportaje și documentare pentru a vă ajuta să înțelegeți mai bine amenințarea care planează asupra acestui teritoriu într-un context geopolitic tulbure.
SUA lui Trump vizează Groenlanda: ce poate face UE pentru a contracara ambițiile Washingtonului?
Locuitorii din Qaanaaq au fost expulzați din locurile natale pentru a face loc unei bazei militare americane.