Cea mai descărcată aplicație din lume. Un algoritm care a schimbat internetul. O investigație în două părți despre mizele confruntării dintre Silicon Valley și TikTok. Platforma chineză are o mare importanță politică, deoarece China contestă supremația SUA în sectorul digital. Nouă ordine mondială aduce cu sine o competiție pentru colectarea datelor personale.