Cum Volodimir a devenit Zelenski
Din URSS până în Ucraina devastată de război, aceasta este incredibila poveste a actorului care astăzi simbolizează rezistența țării sale în fața agresiunii Rusiei. O poveste spusă prin imagini de arhivă rare și prin interviuri cu președintele Zelenski și cu cei mai apropiați lui.