Seriale și ficțiune
De dimineață, Gabrielle și Alice fac curățenie în apartament după petrecere și discută despre relația lor.
Alice intră panicată pe șantierul noii case. Se pare că Basile nu vrea să se mute.
Basile are doi ani și jumătate. Toți prietenii sărbătoresc această jumătate de aniversare fericită.