Seria „Cei uitați” prezintă destinele unor personalități care s-au născut în locul nepotrivit, la momentul nepotrivit. Sunt oameni uitați sau necunoscuți... dar poveștiile lor, adunate din toate coluțurile lumii, ne oferă o privire inedită asupra istoriei.