Hellfest este unul dintre cele mai emblematice festivaluri de metal din lume. De la mosh pit-uri la headbanging, de la metal simfonic la punk, de la black metal la metalcore, trăiește evenimentul ca și cum ai fi sub scenă la Clisson!
Trupa mongolă de heavy folk metal, The Hu, aduce forța nemărginită a stepelor la Hellfest 2023.