Septicflesh - Hellfest 2026Neckbreakker
În fiecare august, festivalul Summer Breeze adună aproximativ 45.000 de fani ai genului metal în Bavaria. În 2023, legendarele formații de metal precum Megadeth vor împărți scena cu vedete în ascensiune, precum Our Mirage, și formații de cult, precum Amenra.