Przyjaźń niemiecko-francuska przez długi czas była motorem napędowym Europy. Dwuczęściowy dokument analizuje relacje między Emmanuelem Macronem a Friedrichem Merzem na tle powracającego imperializmu i nacjonalizmu. Śledzi liderów Francji i Niemiec przez kilka miesięcy – od spotkań kryzysowych po międzynarodowe szczyty – ukazując zaskakujące kulisy władzy.