Przez długi czas zagrożenie przemocą ze strony skrajnie prawicowych środowisk było ignorowane - dziś staje się ono bezpośrednim niebezpieczeństwem. W Europie i w Stanach Zjednoczonych mnożą się zamachy na mniejszości oraz instytucje demokratyczne. W jaki sposób darknet i media społecznościowe przyspieszają proces radykalizacji? Śledztwo o globalnym wymiarze niedocenianego zagrożenia terroryzmem skrajnej prawicy.