Rewolucja science fiction
Lata 80. przyniosły prawdziwą rewolucję w kinie science fiction. Filmy takie jak „Łowca androidów”, „Gwiezdne wojny”, „E.T.”, „Powrót do przyszłości” czy „Terminator” na zawsze zmieniły wyobraźnię widzów. W pięcioodcinkowej serii twórcy tych kultowych światów – scenarzyści, specjaliści efektów wizualnych, scenografowie i producenci – opowiadają o procesach powstawania filmów, które zachwycały i inspirowały kolejne pokolenia.