Przez długi czas giełda była uznawana za niedostępną i skomplikowaną, jednak dziś — dzięki aplikacjom tradingowym i mediom społecznościowym — przyciąga nowe pokolenie inwestorów. To dokumentalna seria o młodych graczach giełdowych i ich entuzjazmie wobec inwestowania. Niezależnie od tego, czy jesteś nowicjuszem, czy doświadczonym inwestorem, świat giełdy to nie tylko droga do bogactwa. To społeczność i styl życia, który przyciąga coraz więcej młodych ludzi.