Młodzi europejscy reżyserzy
Pełnometrażowe debiuty wschodzących talentów z całej Europy, które otwierają nowe perspektywy na codzienne życie na naszym kontynencie. Od zagubionych wczasowiczów w Hiszpanii i migrantów w Szwajcarii po pomysłowego krawca w Atenach - filmy obejmują całe spektrum europejskiego kina. Ddaj się zaskoczyć swoim sąsiadom!