Artekino Festival 2025
Europejski festiwal filmowy powraca w dziesiątej, jubileuszowej edycji z selekcją 11 nowych filmów, które będzie można odkrywać przez cały grudzień. Widzowie mogą oglądać filmy i głosować na swojego faworyta!