Dmitrij Szostakowicz
Dmitrij Szostakowicz urodził się w 1906 r. w Sankt Petersburgu i wyrósł na jednego z najbardziej znanych kompozytorów Związku Radzieckiego. 50 lat po jego śmierci zapraszamy na podróż przez jego muzyczne dziedzictwo.