10 lat po szkolnej wymianie, która zawiodła go do małego miasta w Oklahomie, Max wraca do Stanów, zrozumieć, dlaczego jego koledzy ze szkolnej ławki stali się zagorzałymi trumpistami. Spędza z nimi październik 2024, najgorętsze momenty kampanii wyborczej.