Kościół w Arnstadt
Raphaël Pichon i Ensemble Pygmalion udali się do Turyngii z czterema koncertami, które dali w historycznych miejscach. To muzyczna podróż po świecie Jana Sebastiana Bacha. Nie mogli, oczywiście, pominąć rodzinnego domu kompozytora.