Kino hiszpańskie
Od Carlosa Saury („Krwawe gody ") po Álexa de la Iglesię („Kamienica w Madrycie"), Pedro Almodóvara („Matador") i Alberto Rodrígueza („7 Dziewic"): osiem filmów różnych gatunków ukazuje nam bogactwo i śmiałość hiszpańskiego kina od lat 80. do 2000.