Pierre Boulez
Pierre Boulez (26 marca 1925 r. - 5 stycznia 2016 r.), nazywany enfant terrible muzyki klasycznej, zrewolucjonizował muzykę XX w. swoimi awangardowymi dziełami i założeniem ważnych instytucji muzycznych. Z okazji jego 100. urodzin ARTE prezentuje serię koncertów, które pokazują jego wizjonerską pracę i spuściznę. Pozycja obowiązkowa dla wszystkich miłośników klasyki!