Cztery lata wojny odcisnęły trwałe piętno na społeczeństwie Ukrainy. W cyklu „#GenerationUkraine” sześć dokumentów tworzonych przez ukraińskie zespoły filmowe pokazuje, jak to doświadczenie kształtuje pamięć zbiorową, ale i codzienność. To poruszający, intymny obraz życia w kraju ogarniętym wojną.