DJ Mehdi – kompozytor i producent samouk – w swojej muzyce połączył dwa przeciwległe światy: rap i electro. Trzynaście lat po tragicznej śmierci, historię Mehdiego odtwarza przyjaciel z dzieciństwa i reżyser Thibaut de Longeville. Od mieszkania na paryskich przedmieściach, przez pierwsze próby samplowania na własnoręcznie zrobionym sprzęcie po największe sale koncertowe na świecie.