W 2017 r. dwójka artystów-programistów dla zabawy przekształca algorytm. Otrzymują w ten sposób zbiór 10 tysięcy rozpikselowanych 8-bitowych ludzików, które nazywają CryptoPunks. Ludziki te są bezpłatnie oferowane w blockchainie każdej chętnej osobie. Zaledwie trzy lata później kolekcja ta zyska cenę kilku miliardów dolarów i zapoczątkuje rewolucję w świecie sztuki.