Taniec uliczny
Stany Zjednoczone, lata 70. XX w. Muzyka hip-hopowa pojawia się w nowojorskich dzielnicach naznaczonych przemocą i ubóstwem - to był głos wykluczonych. Wraz z nią pojawił się również taniec uliczny, napędzany przez funkowe i dyskotekowe rytmy, a dzisiaj cieszący się wielkim uznaniem i szacunkiem. Pięć dekad temu to była prawdziwa rewolucja. Pomiędzy ekscytującymi bitwami na ruchy i spektakularnymi występami - dzięki ARTE Concert poznasz różnorodne spektrum tego, kształtującego tożsamość, ruchu kulturowego.