Juste Debout Gold
Wraz z Juste Debout Gold do Hamburga zawitało najbardziej prestiżowe hip-hopowe wydarzenie taneczne z Paryża. Najlepsi tancerze z całego świata spotkali się, aby rywalizować ze sobą w czterech kategoriach. Musicie to zobaczyć!