Rodzina Kummerfeldt
Pod koniec XIX wieku, za surowych rządów cesarza Wilhelma II, młoda arystokratka Luise von Kummerveldt marzy o zostaniu pisarką. Gdy nagle umiera jej ojciec, brat postanawia wydać ją za mąż. Portret zbuntowanej młodej kobiety walczącej o emancypację.